AKTUALNOŚCI Drukuj

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE z dn. 16.11.2009 r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE z dn. 16.11.2009 r.
16 listopada 2009

Aktualności

2009-11-16

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE
z dn. 16.11.2009 r.

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski" ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko administracyjno-biurowe w Biurze Lokalnej Grupy Działania w Krotoszynie.
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. DOTACJI I FUNKCJONOWANIA LGD

Cel stanowiska pracy: Obsługa administracyjno-biurowa LGD w zakresie powierzonych obowiązków

Rodzaj umowy pracy: umowa o pracę (1/1 etat)

Rodzaj postępowania rekrutacyjnego: etapowe: I etap - ocena formalna dokumentów aplikacyjnych kandydatów, II etap - rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami (zastrzega się możliwość przeprowadzenia po ocenie formalnej testu kompetencyjnego, stanowiącego podstawę do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną kandydatów, którzy otrzymali najlepsze wyniki)

Miejsce wykonywana pracy: Krotoszyn

Termin rozpoczęcia zatrudnienia: 1 stycznia 2010 r.

Wymagania kwalifikacyjne:

·         Wykształcenie wyższe (min. licencjat)

  • Znajomość programów operacyjnych na lata 2007-2013, ze szczególnym uwzględnieniem PROW, w tym Osi 3 i 4

·         Doświadczenie w pracy biurowej (min. 2 lata)

  • Znajomość przynajmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych (w szczególności MS Office) oraz Internetu
  • Prawo jazdy kat. B

·         Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów

  • Doświadczenie praktyczne w zakresie tworzenia i zarządzania projektami z dofinansowaniem zewnętrznym, w tym UE

·         Doświadczenie w pracy z mieszkańcami obszarów wiejskich

Kryterium dyskwalifikujące do pracy na stanowisku:

·         Członkostwo w Radzie LGD

Dodatkowe cechy i umiejętności:

  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • zdyscyplinowanie i elastyczność w pracy
  • umiejętność przystosowania się do pracy zarówno indywidualnej jak i w zespole
  • konsekwentność w dążeniu do szybkiej i skutecznej realizacji działań
  • predyspozycje do wystąpień publicznych
  • odporność na sytuacje stresujące
  • umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa
  • komunikatywność, elokwencja, sumienność, lojalność, asertywność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość

Zakres zadań na stanowisku:

  • Rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych przez Zarząd
  • Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach
  • Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.
  • Należyta dbałość o mienie LGD tj.: powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
  • Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy
  • Wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji o możliwościach pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizację celów statutowych LGD
  • Przygotowywanie propozycji projektów wykorzystujących dostępne środki zewnętrzne
  • Bieżąca weryfikacja stanu przygotowania i wdrażania operacji w ramach LSR
  • Merytoryczna obsługa klientów Biura LGD, w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji wnioskodawcom na każdym etapie opracowania i składania wniosków
  • Prowadzenie naboru wniosków w ramach konkursów na realizację LSR
  • Inicjowanie zadań realizowanych przez Biuro LGD w ramach wdrażania LSR oraz w ramach innych programów, których beneficjentem będzie LGD
  • Planowanie działalności Biura LGD, w tym przygotowywanie okresowych planów pracy
    i budżetu
  • Obsługa organizacyjna posiedzeń Władz LGD oraz szkoleń dla członków LGD
  • Prowadzenie dokumentacji członkowskiej
  • Przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności Biura LGD
  • Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją LSR oraz działalnością LGD
  • Udzielanie informacji o działalności LGD i stanie realizacji LSR
  • Współpraca z mediami w zakresie informacji i promocji LGD oraz LSR
  • Administrowanie stroną internetową LGD
  • Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością LGD i jej Władz
  • Prowadzenie bieżących spraw LGD
  • Wykonywanie zadań związanych z animowaniem społeczności lokalnej z obszaru LGD oraz działalnością informacyjną, szkoleniową i promocyjną LGD
  • Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie dotacji dla LGD
  • Przygotowywanie wniosków o pomoc i wniosków o płatność dotyczących funkcjonowania LGD
  • Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów, których beneficjentem jest LGD

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegukariery zawodowej
  • list motywacyjny
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności
  • oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne
  • zaświadczenie o stanie zdrowia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku wymagane dokumenty mogą składać w terminie 30.11.-13.12.2009 r. w kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko doradcy ds. dotacji i funkcjonowania LGD":

  • osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski" przy ul. Zdunowskiej 12 w Krotoszynie (dokumenty przyjmuje pracownik Biura LGD - Pani Kamila Jarocka - od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00)

lub

  • pocztą na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski", ul. Zdunowska 12, 63-700 Krotoszyn (decyduje data wpływu)

Dokumenty niekompletne lub otrzymane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Franciszek Marszałek
Prezes Stowarzyszenia LGD
„Okno Południowej Wielkopolski"

 

Powrót