AKTUALNOŚCI Drukuj

Uwaga! Granty PPGR - aktualizacja wniosków!

Uwaga! Granty PPGR - aktualizacja wniosków!
10 grudnia 2021

Aktualności

2021-12-10

 

Szanowni Państwo, 

w związku ze zobowiązaniem przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa Gminy i Miasto  Raszków do zweryfikowania danych zwartych w oświadczeniach złożonych w ramach naboru do programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, uprzejmie informujemy wnioskodawców (rodziców/opiekunów prawnych uczniów, ubiegających się o komputery oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenia we własnym imieniu) o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień złożonych przez Państwa oświadczeń.

Wszystkie złożone oświadczenia  wymagają uzupełnienia o dokumenty poświadczające:

1. stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów małżeństwa, odpisy aktów zgonu)

2. zamieszkiwaniena terenie gminy, (np. faktura za media, umowa najmu, kserokopia legitymacji szkolnej dziecka, kserokopia rachunku za śmieci)

3. zatrudnienie krewnego w zlikwidowanym PPGR (weryfikacja poprzez np. umowa o pracę, świadectwo pracy, książeczek/legitymacji ubezpieczeniowych z pieczątkami zakładu pracy) Uwaga: Dotyczy osób, które nie dołączyły potwierdzenia zatrudnienia krewnego w momencie składania oświadczenia.

4. zaświadczenie ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. Uwaga: zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru.

           Ponadto proszę o wypełnienie i dostarczenie załącznika ( załączonego na stronie internetowej www.raszkow.pl ) Zgodę na weryfikację danych wskazanych w oświadczeniu przez Gminę i inne podmioty biorące udział w projekcie, w ramach rejestrów publicznych stanowiących zasób własny Gminy lub innych podmiotów publicznych w celu zweryfikowania danych zawartych w przekazanym oświadczeniu.    

W/w dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów” i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej.

Uzupełnienia w/w dokumentacji należy składać w wersji papierowej, w  Urzędzie Gminy i Miasta Raszków pokój nr 3 lub 22, w  terminie do 16 grudnia 2021 roku.

UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów będzie skutkowało OSTATECZNYM odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcia dla ucznia.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 62-734-49-09.

 

Burmistrz Gminy i Miasta Raszków informuje, iż w programie „Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym” jest jedynie pośrednikiem. Nie podejmuje decyzji o rozstrzygnięciu konkursu. Złożenie oświadczenia i kompletnej dokumentacji nie oznacza przyznania sprzętu komputerowego. Poniesione przez składającego oświadczenie koszty związane z uzyskaniem zaświadczeń i dokumentów nie będą zwracane i obciążają wyłącznie składającego oświadczenie.

Uzupełnienie wskazanych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.

Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany jedynie w przypadku otrzymania przez Gminę dofinansowania na ten cel.

Zgoda

Zaświadczenie ze szkoły

 

Powrót